I'll be standing right next to you

2012-02-15 19:48:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hemma och nerbäddad i soffan!
Sjukgymnasten sade att jag ska träna mina benmuskler mer, så jag ska lägga till
lite benträning när jag tränar fys med mia !
Juste det har jag glömt skriva.. har ju bestämt mig att gå ner i vikt. Så jag försöker se till att
gå ut och gå varje dag, mia och jag fystränar och sen så äter jag mindre.
Har lyckast gå ner 8 kilo och ett par hekto sen jag flyttade ner hit till blekinge
i oktober! Känner mig enormt stolt faktiskt !!!
Dessutom är det ju bra om jag går ner i vikt till operationen :D
och till mina och josses hemliga planer i höst... hoppas det funkar, för då skulle de bli både epic och awesome !
Och så har jag varit till min lägenhet och fixat lite grejer!
på fredag ska vi flytta dit alla mina saker så jag faktiskt kan flytta in ! håller på att bli tokig!!
Men nu ska jag vara social med pappa och gitte !
(Nyfavoritgrej är utropstecken! ;))

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu