I’ll give my life up for you!

2012-02-13 00:03:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har bestämt mig för att börja blogga! Har lixom inget annat att göra om dagarna.....
mycket har hänt sen jag bloggade sist!
Jag har tagit studenten, varit arbetslös ett år, jobbat i ett par månader,
marcus flickvän sen 2 år gick bort och jag har flyttat, så långt det går, nästan.
Jag bor för tillfället i den lilla byn Vekerum, nere i Blekinge.
Här har jag min pappa, hans sambo, hennes två barn (johanna 10 o Tobias 18), två hundar
och underbara vänner som stöttar mig i vått och torrt!
Om ett par dagar flyttar jag dock till en liten etta inne i själva samhället, Mörrum, som är
känt för sitt laxfiske!
Med mig i flytten får jag med mig en av de två hundarna, den lilla skithunden Maysi, en
irish softcoated wheaten terrier!
Jag väntar också på att få operationstid nere i lund, då jag har en
godartad tumör på hörselnärven!
De tror att jag haft den där sen andra året på gymnasiet, då jag började tappa balansen
och få tinnitus.
Konsekvensen på denna operation blir att jag förlorar hörsel på höger öra, men
balansen är redan veck!
Men som tur är har jag förstående vänner och familj, som tycker om mig som jag är, galen och halvdöv!
Tror det räcker för idag, slänger in lite bilder, och kryper ner på madrassen på johannas golv och nanar fint!
Maysi, Irish softcoated wheatenterrier, alias skithund!
Hexa, Bruksschäfer, alias knäpphund!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu