Im wondering, when will my life begin?

2012-02-15 13:27:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår, hade jag bestämt mig för att strunta i allt alla hjärtans dag-tjafs och ta fram fotbollsälskaren
i mig, för att se leverkusen ta emot bästa laget barcelona.
Men tvn hade tydligen andra planer, för den bara brusade och visade matchen i typ slow mow!
suck... så jag fick byta kanal till trogna kanal 5 där världens bästa tv-program gick istället!
Big bang theory är verkligen ett sånt program som man ska kolla på
om man mår skit, sheldon, raj, howard, leonard och penny får en alltid att skratta!
Underbart program!
Klockan 10 började ett annat underbart program! Top Gear. Orginalet då, inte den amerikansa versionen.
Indiaspecialen. Fysatan va roliga de är, de knäppgökarna!
Idag skulle jag följt med Mirre till hästarna för de skulle vaccineras men vetrinären var magsjuk
så det blev inget stall idag. Ska följa med på lördag istället, innan jag ska ha inflyttningsfest *wieeeee*
Snart ska jag till sjukgymnasten i Asarum för att påbörja mina balansövningar.
Måste träna upp balansen innan operationen.. suck!
Sen tror jag att vi ska förbi lägenheten så pappa och gitte får se tapeterna! :D
*helnöjd*
båda bilderna är tagna från google

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu