One day I know I'll feel strong again

2012-02-14 18:23:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det alla hjärtans dag, vilket suger för mig som e singel!
Men jag känner iallafall kärlek från min familj, vänner och hundarna!
Dagen har spenderats på promenad med Tobias och hundarna, 3 jävla timmar va vi ute och gick i
det blekingska snöovädret! både hundarna och vi såg ut som snögubbar när vi kom hem!
Vi gick till min lägenhet där målaren är klar med tapetseringen och målningen, sketasnyggt!!
Det kommer bli så jävla bra känner jag. Nu är det alltså några grejer
kvar jag behöver fixa innan jag kan känna mig hemma där.
Eller några och några... alla mina grejer ska ju flyttas dit. xD
Mitt liv börjar faktiskt kännas lite meningsfullt nu.
Har bara jobb och en kärlek kvar, så blir nog allting mycket bättre!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu