Better then drugs

2012-03-06 16:30:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är så jäkla trött jämt nu för tiden!
När jag började gå ner i vikt så va jag uppe innan klockan ringde och pigg var jag..
Nu får jag dra mig upp för att hunden behöver matas och rastas!
Hade det inte varit för henne hade jag sovit 24/7.
Diska behöver jag oxå, men jag har lixom inte motivationen till de.
Så är jag trött på grannarna, som spelar skitmusik mitt i natten och sen vägrar öppna när man knackar på.
Så jävla dålig stil. Asså, visst, jag gör inget på dagarna, men jag skulle iallafall vilja sova på nätterna, lixom.
Nej, jag ska nog ta o vila lite nu.. tror för ovanlighetens skull att jag har feber :S

Kommentarer

Hahaha, vadå inte snygg!? du är ju visst snygg! :D Tack så jättemycket söta du!!!! :)

2012-03-06 17:15:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu