namnlös

2012-02-16 22:13:39 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Det var totalt jävla värdelöst att åka ner till lund idag.
Fick inte veta nått jag inte redan visste, och det kostade mig 700 kr...
Fett arg!
Två timmar ner, 40 min på sjukhuset, 45 min runt i lund och två timmar hem. It sucked
Det enda som var bra, var att Gitte och jag käkade thaimat och att vi hade ganska så kul.
Min doktor hette Babar. (åhherregud)
Vi sa sådana hemska saker att vi egentligen borde ha skämts, men det gjorde vi inte :)
När jag kom hem vid fem var det bara att packa träningsväskan (eller plastpåsen!)
kl 10 i 6 kom pappas kompis Pasi och hämtade oss ås drog vi till
gympahallen och spelade innebandy i 2 timmar. skitkul!
Börjar känna mig lite säkrare bland alla pappas vänner nu oxå, så det blir bara roligare o roligare.
Väl hemma väntade pannkakor till middag och nu sitter jag här i min grisrosa onepiece och ska kolla på
antingen top gear eller not going out,
pappa spelar xbox och gitte sover.
Puss och Kram
bild från google

Kommentarer

Underbara Maria! Jag saknar dig och vill att du ska veta att jag tänker på dig! Tänker på saker du och jag gjort genom åren. Jag känner att jag måste ta mig ner till dig något lov och choklad galet med dig! Läst alla dina inlägg och jag blir stolt över dig! Att du gjort så mycket på bara några månader! Jag säger Grattis till dig och att du är fan i mig bäst! Jag säger det igen, jag saknar dig och jag hoppas vi ses snart! :) här är mitt nya nummer också :) 0765601576 puss och kram Ellen

2012-02-17 17:30:10
maria

Jag saknar dig oxå ellen! Du får skynda dig ner hit!!! <3

2012-02-20 02:05:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu