Namnlös

2012-02-29 16:15:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


På fredag är det två veckor sen jag flyttade till min lägenhet!
Både jag och hunden trivs som fisken i vattnet.
Vi går på nya upptäcksfärder varje dag, lär oss mer och mer om Mörrum och dess invånare.
Det är inte mycket som hänt sen sist..
Vet fortfarande inget om operationen, som jag hoppas händer snart iallafall.
Jag har fortfarande inget jobb, men jag söker för fullt.
Om 12 hekto har jag gått ner 10 kilo.
Mår mycket bra fysiskt, men kanske inte lika bra psykiskt.
Det tär ganska mycket på psyket att veta att man går runt med en tumör stor som en valnöt
tryckandes mot hjärnstammen..
Jag har iallafall hittat min nästa tatuering som jag tycker passar mig perfekt!
Men ni får inte veta vad det är förens den sitter fast på min kropp! :D
Nu ska jag vila lite och försöka bestämma mig för middag..
Det blir nog antingen pasta, pasta, pasta eller pannkakor :)
Puss&Kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu